Tirsdag d. 24. november 2015

Vejr: Mere eller mindre heldagsregn…. Vinden var kraftig og nåede op på 18-19 m/s fra SV ( 223)…..gråt og total oversyet hele dagen….sigt….well jeg kunne nemt se Fyret, men mon ikke 5 km var maks. Temperaturen lå omkring 7-8 grader.

Jeg kan vel ikke løbe fra det…..men eneste gang jeg kom ud i dag…..var da jeg var løbet tør for kaffe…. De store planer om en havobs blev skudt i sænk af regnen…..Så jeg fik kigget lidt data igennem…. hvilket jo altid er super spændende nu hvor sæsonen er ved at afsluttet.

Da det ikke blev til meget motion i dag…..forsøgte jeg mig med lidt dans a la forsangeren fra Future Islands…….det gav sved på panden…..ren mande-zumba…….nok meget godt man var alene på posten i dag.

Håber at vende tilbage med lidt mere relevant fugleiagttagelser i morgen……i må bære over med mig i dag.

HKn

af Blåvand Fuglestation Skrevet i Dagbog